標籤

2015年4月30日 星期四

自家豬皮鹵肉飯






姑姑之前給了我一件豬腩肉,底骨做咗南乳骨,上面肉起出先出水,再切粒整鹵肉飯,因媽媽有次看旅遊節目台灣介紹粒粒鹵肉飯,咁我有份咁靚腩肉咪整比佢食,但準備工夫好多,要5-6片豬皮,看飲食節目學,個汁會起膠,好食好多,又試吓,但係樓下車仔麵檔買吧,2湯花生醬,自家炸乾葸半碗,自家炸蒜粒半碗,超市買會好大陣"益"味,自家炸好香,生蒜粒1/3碗,蝦皮,冬菇5粒切片{冬菇水留起},25ml生抽,25ml鏗魚汁
先少少油煎香豬腩肉,下生蒜炒一炒,回冬姑粒,下紹酒,關火,另開火鑊回炸乾葱,下生抽鏗魚汁,冬菇水關火,倒進五花腩煲中,又係飲食節目學,香好多,落蓋過肉水,1大粒冰糖,蝦皮,花生醬,炸蒜,細火30mim,尾加兩隻蛋焗一焗,個汁有蛋香的,收至自己愛食杰度,好隨意,但真係超香,個汁一上卓妹妹即嘩,乜咁香呀,即食,佢愛咁樣一粒一粒有咬口五花腩多過肉碎,又夾到豬皮,佢話好有驚喜,明天放假,大家有時間玩吓,我會再整的,因第二天仲好食,我媽加青瓜酸瓜夾鰻頭食,正到佢呀............媽媽開心我開心呢...................................

沒有留言:

張貼留言